.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلنگ‎زنی یک هتل 5 ستاره در گرگان

شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی یک هتل پنج ستاره در شهرستان گرگان در هفته دولت خبر داد.

 عبدالرضا دادبود امروز در گفت‎وگو با فارس در گرگان با بیان اینکه دو هتل پنج ستاره در حال ساخت داریم و مجوز دو هتل پنج ستاره دیگر نیز طی دو سال اخیر صادر شد که هنوز اجرایی نشده، اظهار داشت: شش سالن ورزشی در هفته دولت افتتاح می‎شود که 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی از ساخت و ایجاد پنج سالن ورزشی و استادیوم فوتبال در روستاهای استان خبر داد و تصریح کرد: پیش‎بینی می‎شود این تعداد پروژه 50 میلیارد ریال هزینه در بر داشته باشد.

افتتاح 4 مدرسه شبانه‎روزی در گلستان

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه در ساخت مدارس پروژه‎های زیادی در استان وجود دارد، گفت: مدرسه نمونه دولتی استرآبادی گرگان با دارا بودن 25 کلاس درس، 5 هزار مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

دادبود از افتتاح چهار مدرسه شبانه‎روزی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: این مدارس در شهرهای گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر و گمیشان است که به میزان 117 میلیارد ریال برای این مکان‎های آموزشی هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه هنرستان کار و دانش در گنبدکاووس به بهره‎برداری می‎رسد، خاطرنشان کرد: مدارس قابل افتتاح برای کودکان استثنایی در شهرهای کلاله و رامیان به بهره‎برداری خواهد رسید.

13 مدرسه در گلستان مقاوم‎سازی شدند

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه هفت مدرسه با تعداد 58 کلاس درس در شهرهای دیگر گلستان افتتاح خواهند شد، ادامه داد: در کنار ساخت و احداث مدارس تعداد 13 مدرسه مقاوم‎سازی شدند که از مهرماه سال جاری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دادبود با بیان اینکه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 19 طرح هادی روستایی آماده افتتاح است، متذکر شد: این تعداد طرح 6 هزار و 138 خانوار روستایی را بهره‎مند می‎کند.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی اترک یکی از پروژه‎های مهم گلستان محسوب می‎شود، اذعان داشت: این منطقه یک‎هزار هکتار وسعت دارد که کار حصارکشی آن انجام شده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.307 seconds.